تجهیزات صنایع غذایی پیشرو

پیشرو در صنعت تجهیزات صنایع غذایی

EN | FA

مشاوره جهت خرید فر ریلی پیتزا

اشتراک گذاری

نمایش:2875

مشاوره جهت خرید فر پیتزا ریلی
درسالهای اخیر ، با توجه به مزایایی که فرهایی ریلی دارند  به سرعت جایگزین فرهای صندوقی و گردان ، برای پخت پیتزا گردیده اند.از جمله مزایای فر ریلی نسبت به فرصندوقی و گردان میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:


1- در فر ریلی زمان پخت پیتزا بسیار پایینتر از دیگر فرها میباشد.
2-در فر ریلی به اپراتور ماهر نیاز نیست ، نیاز به جابجایی و کنترل پیتزا درحین پخت نمیباشد.
3-در فرریلی ، پیتزا با هوای داغ پخت میشود ، با این روش پختی یکنواخت ، عمقی و سریعتر خواهید داشت.
4-ابعاد کوچکتر، راندمان بالاتر ،قابلیت تنظیم حرارت و سرعت کانوایر از دیگر مزایای فر ریلی میباشد.


با توجه به تجربیات چند ساله صنایع غذایی پیشرو در زمینه تولید دستگاههای تخصصی صنایع فست فود و درخواست مشتریان گرامی، تصمیم برآن شد تا درخصوص طراحی و تولید فر ریلی با قابلیتهای ویژه و بالاتری نسبت به نمونه های موجود دربازار اقدام نماییم.
طی تحقیقات فراوان و نظر سنجی از پیتزا فروشیها وفست فودهای مختلف ، نقاط  مثبت وضعف فرهای داخلی و خارجی موجود در بازار بررسی شده و موارد ذیل را میتوان مهمترین آنها دانست.


1-اکثر فرهای موجود در بازار سایز بزرگ و ظرفیت بالایی دارند و کثیری از مصرف کنندگان بیشتراز 20 تا 50درصد ظرفیت این فرها استفاده نمیکنند. فر با ظرفیت بالا بالطبع مصرف گاز وبرق بالایی هم دارد ،زمان گرم شدن فر طولانی و هزینه های نگهداری آن بالاتراست .این فرها برای فست فودها و پیتزا فروشیهای با فروش متوسط اصلا مناسب نیست.
2-در فرهای بزرگ وظرفیت بالا ، سرعت رسیدن دما به دمای پخت حدود 15 دقیقه طول میکشد که این زمان ، زمان زیادیست  و موقعیکه فر سرد است مشتری خیلی معطل میشود.
3-در بسیاری از فرهای موجود در بازار قابلیت باز شدن کانالها و کانوایر وجود ندارد و قابل شستشو نیست و پس از مدتی کانالها دوده وچربی میگیرد.
4-بعضی از فرهای خارجی کیفیت و ابعاد مناسبی دارد و موارد بالا نیز درآن رعایت شده ولی قیمت آن بسیار بالاست!!
تمام تلاش این شرکت تولید فر ریلی بود که موارد ذکر شده مذکور درآن لحاظ شود.پس از ماهها تلاش کارشناسان مجوعه بالاخره "فر ریلی توربو" طراحی ، ساخته و مورد تست قرار گرفت.


این فر در ابعادی متوسط ، دارای مشخصات ویژه ای به شرح زیر میباشد:


1-این فر، مناسب برای فست فودها و پیتزا فروشیهای با فروش متوسط میباشد(ظرفیت 50 الی 60 پیتزا درساعت)
2-ابعاد مناسب این فر موجب شده است تا مصرف گاز خیلی پایینی داشته باشد وجای زیادی هم اشغال نمیکند.
3-کانالها و کانوایر دستگاه در عرض چند دقیقه باز شده و قابل شستشو نیز میباشد.
4-از همه مهم تر بکاربردن سیستم "توربو" در فر است . با این سیستم فر در زمان  5دقیقه به دمای پخت میرسد.(کسانی که ازفرریلی استفاده میکنند میدانند که این زمان چقدرمهم است!!)
5-اکثر فرهای موجود در بازار از سیستم وزشی هوای داغ برای پخت استفاده شده ولی در این فر ازسیستم جت هوای داغ با نازلهای مخصوص استفاده شده که باعث بالارفتن راندمان ، پخت عمقی و پخت یکدست پیتزا  شده وسرعت پخت بالاتری است.
6-طراحی زیبا ، بکار بردن قطعات باکیفیت درفرو همچنین ساخت کلیه قطعات(کوره، فن سانتریفوژ، بدنه ) از استنلس استیل و نهایتا قیمت بسیار مناسب این فر از مزایای دیگراین فر میباشد.
اگر در صدد خرید فر ریلی میباشید ، حتما موارد فوق را درنظر بگیرید و درصورت نیاز به مشاوره بیشتر با مجموعه ما تماس بگیرید.

 برای دیدن ویدئوی "فر ریلی توربو " لطفا کلیک کنید.

برای دیدن کاتالوگ ومشخصات فنی این فر کلیک کنید.